Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Καλή Σχολική Χρονιά

Γεια σας το καλοκαίρι τέλειωσε, τώρα όλα τα παιδιά θα πάνε στο σχολείο.

Όλα τα παιδιά ετοιμάζονται, κάποιοι όμως εύχονται να μην έρθει η Δευτέρα όπου και γίνεται ο αγιασμός .

Εγώ χαίρομαι που θα δω τους φίλους μου.

Το καλοκαίρι το πέρασα τέλεια.

Κάθε μέρα σηκωνόμουν, κατέβαινα κι έβλεπα τηλεόραση όπου έβλεπε ήδη ο αδερφός μου.

Έπειτα έτρωγα και έπαιζα στο ps.

Μετά ερχόντουσαν οι φίλοι μου ή πήγαινα εγώ.

Το μεσημέρι όταν σχολαγε η μαμά μου μας έπαιρνε τηλέφωνο να μας πει να ετοιμαστούμε για μπάνιο.

Φοράγαμε τα μαγιο μας και μπαίναμε στο αμάξι του πάππου με τον μπαμπά και πηγαίναμε στη θάλασσα.

Όταν φτάναμε ήταν η μαμά εκεί και μας περίμενε η την περιμέναμε εμείς.

Όταν ερχόταν η μαμά παίρναμε τα πράγματα και δίναμε το μαγιό και τις σαγιονάρες της μαμάς για να αλλάξει.

Όταν ερχόμασταν σπίτι, πηγαίναμε στην πίσω βεράντα και ξεπλέναμε τα πόδια μας.

Μετα στρώναμε το τραπέζι και όταν τελειώναμε το φαγητό, καθομαστε λίγο και ύστερα πηγαίναμε στους φιλους μας.

Για διακοπές πήγαμε στην Τζια.

Ήταν πολύ ομορφα αλλα δυστυχώς κάτσαμε μόνο 2 μέρες.

Τις επόμενες μέρες τα ίδια και τα ίδια.

ΚΑΛΉ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΌΝΙΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΓΕΙΆ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!




Το μικρό αστροπελέκι
(κατά κόσμον Παναγιώτης)

3 σχόλια:

TzinaVarotsi είπε...

Tετραγωνίσανε τα μάτια σας μπροστά στις διάφορες οθόνες... (τβ, psp, υπολογιστής, playstation), έλεος πια!!!
Άντε κι από Δευτέρα.. "κάθε κατεργάρης στον πάγκο του" χεχεχεχε!

Μαριλένα είπε...

γεια σου βρε Παναγιώτη, που απ' ό,τι διαβάζω, στις διακοπές τα περάσατε θαύμα!
άντε τώρα, καλη σχολική χρονιά να 'χετε (και να 'χουμε) και μην ανησυχείς: πριν το καταλαβουμε καλα καλά, θα βρεθουμε στις διακοπές των Χριστουγέννων, αμέ! :)))

T'αστροπελέκια είπε...

σ'αυτό ελπίζουμε κι εμείς χαχαχα